Hem incorporat a la biblioteca un nou espai de gust per a la lectura. La idea és anar-lo ampliant. Esperem que us agradi! També properament adquirirem un lot de llibres provinent de la subvenció que dona la Diputació de Girona.
Els continguts d’aquesta pàgina són propietat del centre, que és qui té el dret d’imatge dels menors. No està permès que cap família de l’escola els copiï ni en faci difusió.