Treballem per projectes


 
Treballem per projectes: aquest trimestre a 6èB hem decidit treballar l’univers. A partir d’una pluja d’idees ens hem repartit les tasques en tres grups. Això ho fem els dilluns i els divendres a la tarda, que toca medi:
1. El grup 1 (Jhoana, Paula, Maria… Llegeix més»

Recomanem llibres


Els divendres dediquem els 30 minuts de lectura a recomanar llibres (pla lector de centre). La setmana passada ho va fer la Paula i avui l’Astrid ens ha recomanat dos llibres de la col·lecció “Sara i les golejadores”. Ens ha agradat molt; gràcies Paula… Llegeix més»