Millorem l’escola

Ens agrada tenir una escola segura, neta i a més, que sigui un espai agradable: hem canviat els cartells dels espais, estem pintant els passadissos i hem posat contenidors “covid” a totes les aules (blancs amb tapa).

Aquest curs hem redistribuït els ordinadors i chromebooks per tal de tenir dues aules TAC estem treballant per una tercera.

L’AMPA ha comprat material de physical education, a més de termòmetres i els contenidors covid.

L’Ajuntament ha augmentat la neteja dels lavabos (dues vegades al dia) i està treballant per pintar una part de la façana de l’escola. També canviarà properament el metacrilat del tauler d’anuncis del carrer.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *