GIMCANA ENGLISH WEEK

Acomiadem la English week!

Avui han fet la gimcana els alumnes de segon a cinquè, i per acabar hem fet un Musical Show tots junts al pati de l’escola!

English week

Aquesta setmana hem celebrat l’ English week! Els nens i nenes d’educació infantil i 1r han participat a una gimcana organitzada pels alumnes de 6è.

SANT JORDI 2019

Engeguem el trimestre amb la diada de Sant Jordi i la celebració del Jocs Florals. A la tarda els alumnes de sisè han anat a recitar poemes a la resta de les classes.

JORNADA ESPORTIVA!

Avui  hem dedicat el dia a l’esport. Tots i totes hem gaudit molt d’aquesta jornada!

CARNAVAL 2019

Ahir vam acomiadar el Rei Carnestoltes. Han estat uns dies molt divertits de festa, balls i disfresses!

CELEBREM SANTA CECÍLIA

Avui hem celebrat Santa Cecília!

Hem gaudit d’un concert d’òpera i piano a càrrec de Yadira i Chiko . També hem ballat unes danses modernes dinamitzades per l’escola de ball Dance Emotion.

Hem passat un bon dia de la música!

CASTANYADA 2018

Malgrat el mal temps hem gaudit molt celebrant la castanyada tots junts!