TALLERS SOBRE PROTECCIÓ SOLAR I HIGIENE PERSONAL A CI I CM

El passat divendres dia 18 de novembre els nens i nenes de l’escola van fer diferents tallers de la Diputació. (Clicant a sobre de cada fotografia accedireu a l’àlbum amb totes les imatges dels tallers).

• Els nens i nenes de CI van fer un taller sobre la importància de protegir-se dels rajos solars. El taller consistia en fer els alumnes conscients dels beneficis del Sol, però també de la importància de protegir-se ja que una exposició intensa pot provocar efectes negatius. Tots van participar molt i van aportar els seus coneixements. Els va quedar molt clar que el Sol en mesura, és molt bo però que cal protegir-se sempre, i sobretot quan anem al parc, a la muntanya, a la platja i a la piscina.

• Els nens i nenes de CM van fer un taller sobre la importància de la higiene personal. Varen participar molt i varen fer un bon diàleg amb la persona que els va fer el taller, aportant els seus coneixements i prenent consciència de que una bona higiene ens manté sans i amb menys malalties. Canviar-se la roba, dutxar-se, rentar-se les mans, la cara o les dents són accions que ens prevenen de malalties causades per virus que estan al nostre entorn.