8è CROS ESCOLAR A PRATS DE LLUÇANÈS

El passat diumenge dia 20 de novembre es va celebrar el 8è Cros Escolar a Prats de Lluçanès organitzat per les Ampes de la població i que va comptar amb un alt nombre de petits atletes que, un cop més, van demostrar que tot esforç té la seva recompensa i que el més important és participar i passar-s’ho bé fent esport i salut.

La convocatòria d’aquest any va ser tot un èxit. Des de l’escola volem felicitar a tots els alumnes  i famílies que hi van participar ja sigui corrent, animant o bé organitzant la jornada. Tots ells es mereixen el nostre reconeixement i aplaudiment. Clicant sobre la imatge podreu veure totes les fotografies del cross cedides per Alba Capdevila. Moltes gràcies!