SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS.

La setmana vinent, dins del programa europeu ERASMUS + i emmarcat en la Setmana Europea de  Prevenció de Residus 2016, els alumnes realitzaran a l’escola o al poble diferents activitats de sensibilització mediambiental relacionades en la reducció d’envasos i el seu reciclatge.
Algunes d’aquestes activitats seran dirigides per
persones especialitzades i d’altres han rebut el suport de l’Ajuntament i la Unió de Botiguers de Prats de LLuçanès.

ALGUNES DE LES ACTIVITATS QUE ES REALITZARAN DURANT LA SETMANA:

DILLUNS 21: enregistrar en foto i vídeo les activitats de deixalles fetes a l’escola. Fer-ne un recull. Repartiment de cartells pel poble en relació a la campanya.

DIMARTS 22: xerrades sobre l’evolució del Porta a Porta al poble. A càrrec de Paco García (tècnic de mediambient de l’Ajuntament de Prats de Lluçanès).

DIMECRES 23: comprar amb responsabilitat. Elisa i Glòria. Podeu veure una galeria de fotos AQUÍ.

DIJOUS 24: taller sobre els plàstics, usos i reciclatge. Endrecem les deixalles. A càrrec d’Elisenda Cirera (Doctorada en Química).

DIVENDRES 25: taller sobre la composició de diferents sòls. Taller sobre compost i compostatge. A càrrec de Glòria Colom (Enginyera Agrònoma). Conclusions.

En aquesta presentació expliquem com hem introduït el tema a l’escola(clicant sobre la imatge):sostenible