L’ECOESTACIÓ I EL TRACTAMENT DE RESIDUS

Divendres passat els alumnes de Cicle Superior vam participar d’un taller organitzat per la Diputació i l’Ajuntament de Prats de Lluçanès dins la Setmana Europea de la Prevenció de Residus que celebrarem a l’escola del dilluns dia 20 de novembre al divendres dia 24.

Aquesta activitat anomenada “ECOESTACIÓ” es va portar a terme a la Plaça de l’Església. Durant el taller es va explicar als nois i noies la importància de donar valor als residus, es van posar exemples de com podem reduir-los i com, a través de les nostres accions i coneixements, podem treballar conjuntament per aconseguir un món més sostenible.

L’activitat va tenir una part teòrica i una altra part més lúdica i pràctica on els alumnes van poder preparar preguntes amb l’aplicació digital “KAHOOT” i, per equips, respondre-les en format concurs.

Avui aquesta mateixa estació ha estat a l’abast de tots els ciutadans que s’hi han volgut aproper. Allà han pogut jugar a respondre algunes preguntes entre les quals hi havia les que els mateixos alumnes havien formulat dos dies abans.

Des de l’escola volem agrair a l’Ajuntament i Diputació el fet de posar a l’abast dels nostres alumnes aquest recurs tan útil i al mateix temps motivador per ajudar a prendre consciència de tots els problemes que els humans generem en el nostre propi entorn. Clicant sobre les imatges podreu accedir a la galeria fotogràfica de l’activitat.