DE L’ARBRE A LA FUSTA I ELS ARBRES DEL NOSTRE PATI

Aquesta setmana, a més a més de preparar i portar a terme activitats relacionades amb el Projecte Pati, hem tingut una visita molt especial: la Laura Villena, mare de l’Arç, la Su i l’Auró.

La Laura ha fet dos tallers a l’escola destinats a Educació Infantil i Cicle Inicial i, la setmana vinent, està previst que també ho pugui fer a altres cicles. Sap un munt de coses pels arbres i les ha transmès molt bé entre els més petits de l’escola.

Amb els alumnes d’Educació Infantil van fer una activitat titulada “De l’arbre a la fusta” a partir de diferents jocs i van permetre als més petits endinar-se en el fantàstic món dels arbres. Recordeu que, aquest curs, es treballa el tema de la fusta i l’aigua des del projecte Erasmus i cada aula porta el nom d’un arbre típic del Lluçanès.

A Cicle Inicial l’activitat anava dirigida a conèixer els arbres que tenim al nostre pati. Sovint no ens adonem de la gran riquesa que tenim al nostre entorn i falta que algú ens aturi, ens ajudi a observar i ens faci adonar de totes les coses meravellos que ens envolten i que ens ajuden a créixer i ampliar els nostres coneixements.

Des de l’escola volem donar moltes gràcies a la Laura per tota la seva implicació, motivació i saber fer a l’hora de transmetre tots els seus coneixements als alumnes de l’escola.

Us deixem amb un recull d’imatges dels dos tallers. Com sempre, accedint a cada fotografia podeu veure tota la galeria d’imatges: