LA CASTANYADA I TALLERS DE RECICLATGE A “NUS BARCELONA”

Ahir divendres dia 28 d’octubre vam celebrar la festa de la Castanyada en un entorn preciós situat a plena natura on tot, fins l’últim detall, estava construit amb material reciclat, donant així una segona vida als materials en desús.

(Podeu accedir a l’àlbum amb totes les fotografies de la sortida (una bona colla) clicant sobre les imatges que acompanyen aquest article).

Tots els alumnes de l’escola, des dels més petits als més grans, vam anar fins a Artés a vistiar “Nus Barcelona“, un centre de reciclatge, reutilització i reducció de residus amb l’objectiu de viure d’una manera més equilibrada i sostenible. Vam esmorzar i tot seguit ens vam dividir en diferents grups per portar a terme diferents tallers: cada deixalla al seu lloc, construcció d’objectes amb deixalles reutlitzables, l’ús de les energies renovables, el compostatge i els factors que en modifiquen el procés, la utilització del compost per adob…i al mateix temps visitar el preciós entorn i les seves instal·lacions plenes envoltats d’animals i natura.

Després de dinar va arribar el torn de torrar castanyes i repartir-les gràcies a l’ajut d’unes fantàstiques castanyeres que de ben segur coneixereu. Tot i la calor i els vestits que portaven van fer que la festa sigués encara més lluïda!

Vam arribar tots molt cansats però amb un bon grapat d’experiències, emocions i coneixements nous. El temps també ens va acompanyar i ho tots ho vam gaudir d’allò més!