ANEM AL TEATRE “LA JULIETA”

20161027_152359_hdrEl passat dijous dia 27 d’octubre els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior van anar a la Sala Polivalent Municipal per veure l’obra de teatre “La Julieta” juntament amb altres nens i nenes de les escoles del Lluçanès.

L’actriu Rosa Gàmiz va donar vida a Julieta, un personatge de l’obra de William Shakespeare. Un dia, la Julieta puja a les golfes d’un matazem i allà troba un munt d’objectes i vestuari teatrals a través dels quals explica i fa entrar als espectadors al fabulós món del teatre.

Una manera d’acostar al teatre als nens i nenes.

20161027_153819_hdr