PREPARATS PER OBRIR LES PORTES DE L’ESCOLA A EUROPA

Des de l’escola tothom està preparat per rebre els 9 mestres dels diferents països europeus (Regne Unit, Romania, Itàlia, Portugal, Bulgària i Espanya)  participants al projecte “WE ARE A SUSTAINABLE COMMUNITY . CREATING SCIENTIST GROUPS TO SHARE SUSTAINABLE PRACTICES”.

pancarta

Arribaran aquesta mateixa nit i estaran amb nosaltres fins divendres.

aranya

Clicant AQUÍ podreu accedir al tríptic amb tota la informació del projecte i les activitats que es portaran a terme durant aquests dies: algunes d’elles amb l’objectiu de començar a treballar amb els continguts i objectius del projecte i altres a conèixer el nostre entorn, la nostra cultura i la nostra escola.

Us animem a participar-hi i ajudar-nos a fer que la seva estada a l’escola i al nostre poble sigui tot un ÈXIT!