JUNTS PEDALEM PER L’EDUCACIÓ: NOVA EDICIÓ DE LA BICICLETADA FAMILIAR

Ahir diumenge dia 5 de maig, es va celebrar una nova edició de la bicicletada familiar organitzada per l’AMPA de l’Escola sota el lema “Junts Pedalem per l’Educació”.

A les 4 de la tarda, a peu o bé caminant, es va donar el tret de sortida a les dues rutes programades amb sortida i arribada a l’Escola i amb parada i berenar saludable conjunt a l’ermita de Sant Andreu de Llanars (coca, llangonissa i molta fruita).

El bon temps ens va acompanyar i en aquesta edició hi va haver un total de 96 participants entre familiars, professorat i alumnes. Tots junts vam gaudir del paisatge, dels beneficis de l’esport i d’una bona estona compartint una bonica tarda i conversant entre les diferents famílies.

Des de l’escola volem agrair a l’AMPA la bona organització i encoratjar-la a seguir endavant amb aquest tipus d’iniciatives que ajuden a fer cohesió entre les famílies i sentir-se part important de l’escola i d’una comunitat.

També volem agrair a totes les famílies l’alta participació i la bona predisposició per part de tothom!

Accés a l’àlbum de fotografies de la jornada (cedides per l’AMPA de l’escola):

També podeu accedir a tot el recull fotogràfic clicant sobre una de les fotografies que acompanyen aquest article.

FINS L’ANY VINENT!