VI JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA (FASE TERRITORIAL)

Avui s’han entregat els premis dels VI Jocs Florals Escolars de Catalunya de la Fase Territorial de la Catalunya Central.

L’acte ha tingut lloc al Museu de la Pell d’Igualada.

La benvinguda ha anat a càrrec de la directora del Museu Sra. Glòria Escala Romeu, tot seguit l’escriptora Maria Enrich ens ha parlat de la importància de mantenir viva la imaginació i la creativitat a través de la lectura d’un fragment de la seva obra “Històries Estireganyades”, la conta contes Mònica Torra ens ha explicat i interpretat una història per reconciliar-nos amb els nostres “enemics” i finalment ha tingut lloc el veredicte, el lliurament de guardons, la roda de lectura i el parlament de cloenda de la Sra. Anna Torruella, ca de Secció de Serveis Educatius i de Formació Permanent als Serveis Territorials a la Catalunya Central.

Estem molt contents/es perquè la nostra Escola ha estat doblement premiada amb dos Accèssits:

Serena Salgado de 2n amb el seu conte “El Superllapis“, un llapis que estava molt trist perquè només escrivia de color gris i el que ell volia volia era  i arribar a pintar de colors com els retoladors, ha estat la premiada a la categoria A (Cicle Inicial). Podeu llegir l’obra de la Serena clicant AQUÍ.

LECTURA D’UN FRAGMENT DE L’OBRA

Martí Muñoz de 3r amb la seva narració “Un nen com qualsevol altre“, una història escrita en primera persona sobre els sentiments d’un nen que tot i ser diferent dels altres té moltes qualitats que el fan ser especial i únic entre un món divers ha estat premiat a la categoria B (Cicle Mitjà). Podeu llegir l’obra d’en Martí clicant AQUÍ.

LECTURA D’UN FRAGMENT DE L’OBRA

Els dos alumnes, acompanyats de familiars i representació de l’escola, han recollit els seus diplomes i els corresponents premis i han pogut llegir un fragment de la seva obra davant l’atenta mirada del públic assistent.

Des de l’escola felicitem als dos guanyadors/es, als seus familiars i també a tots els alumnes que us esforceu cada dia per llegir, crear i fer anar la seva imaginació. A tots/es el nostre missatge és…NO DEIXEU MAI D’ESCRIURE!

Accés a l’àlbum de fotografies