INICIEM LA FESTA DE FI DE CURS RECORDANT EN CARLES CAPDEVILA

La Festa de Fi de Curs de dissabte dia 10 de juny es va iniciar d’una manera molt emotiva recordant la figura i les paraules d’en Carles Capdevila, perdiodista i gran defensor de totes aquelles persones dedicades al món de l’educació i el lleure.

Per aquest motiu, des de l’escola, l’hem volgut recordar com es mereix posant èmfasi al seu llegat: les paraules que ell ens va deixar expressades en tots els seus articles dedicats al món educatiu.

Representants dels diferents sectors de la Comunitat Educativa van llegir diferents fragments de la seva obra escollits especialment per l’ocasió. L’homenatge començava amb aquestes paraules d’en Carles pronunciades per la directora:

“QUAN PARLO en algunes xerrades de “viure amb humor”, no vull dir que riguem tot el dia. Ni es pot ni cal. Tenir humor vol dir tenir moral, i tenir moral vol dir tenir valors. Estar d’humor vol dir tenir una bona disposició, ser positiu. Si a sobre la ironia ens acompanya, trobarem complicitats i somriures o rialles que ens ajudin a superar mals moments.” (Viure amb humor. Carles Capdevila)

La resta d’articles llegits per la representant de famílies, del personal PAS de l’Ajuntament i pels alumnes els podeu llegir en aquests dos enllaços:

CARTA D’AGRAÏMENT ALS BONS MESTRES ARTESANS

S’EDUCA AL COSTAT, NO A SOBRE

Tot seguit podeu veure i sentir el vídeo de l’homenatge editat i publicat per l’escola:

EN NOM DE TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA…MOLTES GRÀCIES CARLES!