ENS VISITA UN ESCRIPTOR

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Després que, des de les diferents aules, treballéssim i llegíssim els seus llibres, el dia 17 de desembre va venir a vistiar-nos l’escirptor Carles Sala i Vila amb qui vam poder conversar a la biblioteca de l’Escola.

Tots els alumnes, des de P3 fins a 6è vam poder gaudir d’una bona estona al seu costat i conèixer més de prop quin és el procés que segueix un escriptor a l’hora de crear les històries dels seus contes.

Tots ells van estar encantats amb la seva visita.

Ja fa anys que des de la biblioteca de l’escola s’impulsa el gust per la lectura i es gaudeix de la lectura i el préstec de contes, llibres, revistes…animant els alumnes a llegir i gaudir de la lectura i, el fet de conèixer diferentes escriptors i il·lustradors i veure’ls tan pròxims i reals fa que aquestes activitats adquireixin de més significat i siguin encara més exitoses per tots els alumnes.

Des de l’Escola volem agrair la visita d’en Carles i de tots els escriptors i il·lustradors que, fins al moment, han volgut conèxier el nostre centre i acostar-se als nostres alumnes.

Els alumnes d’Educació Infantil 3 anys uns dies abans ja vam estar gaudint d’alguns dels seus contes: