CANTADA DE NADALES SOLIDÀRIA PELS CARRERS DEL POBLE

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat diumenge dia 20 de desembre familiars, alumnes i mestres de l’Escola Lluçanès vam desafiar el fred, la boira i les baixes temperatures per sortir pels carrers de Prats de Lluçanès alegrant el dia i les festes amb una cantada de Nadales solidària. Amb la intenció de recollir diners per càrites, vàrem aconseguir, gràcies a la solidaritat de les persones del poble, recollir 113,55 euros. Moltes gràcies a tots/es els que hi vàreu participar i als establiments com ca la Loreto o el Tauell que ens van obsequiar amb un tast de llangonissa.

Us deixem amb les fotografies i un vídeo que recull algunes de les cançons que es van cantar en diferents indrets del centre del poble i que va tenir el seu punt important a la Plaça de l’Eglésia a dos quarts d’una del migdia.

Bones Festes i que la música sempre acompanyi els moments més importants de les vostres vides i no falti en aquestes dates tan senyalades.