DIVERSES ACTIVITATS DE NADAL A L’ESCOLA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Ja hem acabat el 1r trimestre i ho hem celebrat com es mereix.

Aquests dies previs a les festes de Nadal els alumnes de Cicle Mitjà van anar a cantar nadales a la residència i els alumnes de Cicle Superior van fer una visita al casal de la gent gran per cantar també algunes nadales que van assajar prèviament a l’escola.

Alumnes de CMitjà a la residència

Els alumnes de 5è i 6è van fer l’amic invisible amb regals elaborats amb les seves pròpies mans i amb diferents tipus de materials i fins i tot amb ingredients ben dolços però tots amb una gran originalitat.

Alumnes de CSuperior amb les seves creacions per l’amic invisible

També es van repartir els obsequis a tots els nens i nenes que van elaborar un motiu nadalenc per a l’exposició del vestíbul i de la biblioteca municipal:

I, després de berenar amb un bon tall de coca i xocolata gràcies a l’AMPA, es van fer cagar els tres tions que feia dies que els més petits atipaven a l’escola. Van cagar un munt de jocs per les aules i un clauer de l’escola per a cadascun dels alumnes.

Des de l’Escola us desitgem molt bones festes i que tingueu una bona entrada a l’any 2016.

Alumnes d’EI 4 anys preparats per portar l’àlbum a casa