LA TELEVISIÓ DEL BERGUEDÀ GRAVA NADALES AMB ALUMNES DE L’ESCOLA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Des de la Televisió del Berguedà se’ns va oferir la possibilitat de poder participar en el programa especial de Nadal del dia 24 de desembre a les 10 de la nit i, per aquest motiu, avui han visitat la nostra escola per fer-ne la gravació.

Ja fa dies que els alumnes de Primària dividits en dos grups: de 1r a 3r i de 4t a 6è han estat assajant dues nadales:

• El petit estel.
  • Somniem tots junts
Moment de la gravació de la nadala dels alumnes de 1r, 2n i 3r

I avui ha sigut el dia de l’estrena!

Han vingut amb focus, càmeres de televisió i tot l’equipament necessari per gravar les dues cançons a la sala polivalent de l’escola sota la direcció de la mestra de música.

Gravació dels alumnes de 4t, 5è i 6è

La veritat és que ho han fet tots i totes molt i molt bé!

Veureu les dues actuacions, juntament amb les cançons d’altres escoles, per la televisió del Berguedà el dia 24.