PARTICIPEM A LA V JORNADA DE BIBLIOTECA ESCOLAR I LECTURA A LA CATALUNYA CENTRAL

Aquest matí (27 de juny) les mestres de l’escola hem assitit a la V Jornada de biblioteca i lectura a l’Auditori del Convent de Sant Francesc i Institut d’Aurola de Santpedor.
En primer lloc hem tingut l’honor d’escoltar la conferència “De la vida a la literatura” a càrrec de Nàdia Ghulam, escirptora d’origen afganès que durant deu anys es va fer passar per un noi per sobreviure a l’Afgaistan. Ha sigut molt colpidor escoltar la seva experiència donant-nos a tots una lliçó d’humanitat, valentia i esperit de superació.

Seguidament, hem assitit a les diferents experiències proposades relacionades amb la lectura per part de centres que fan formació ILEC (Impuls de la Lectura).

IMG-20160627-WA0016Aquest any, la nostra escola hem presentat l’experiència “Els nivells de comprensió de P3 a 6è. Preguntes amb referents visuals i aplicació d’estratègies de comprensió” i que ha comptat amb un gran nombre d’assistents.

IMG-20160627-WA0017
La Jornada ha finalitzat amb la presentació dels “Laboratoris de lectura”, a càrrec de Marta Roig, biblioteconomista i especialitzada en la promoció de la lectura i en biblioteques escolars.
Ha resultat una experiència molt enriquidora en tots els sentits que de ben segur podrem aplicar en la nostra pràctica diària i en els projectes d’escola.