ACOMIADEM UN NOU CURS (2015-2016) AMB JOCS, REGALS I SORPRESES!

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Avui hem acomadat un nou curs escolar i, amb ell, un nou grup de companys/es de sisè començarà una nova etapa a l’Institut. Des de l’escola els hem acomiadat com es mereixen i els desitgem molta sort!

Al llarg del matí hem gaudit de diferents tipus de jocs al camp de futbol, a la piscina i al pati de l’escola on els més petits han pogut jugar amb un inflable (premi de l’alumna Núria Farràs que va guanyar un concurs de dibuix d’Osona Kids).

Després d’esmorzar i de gaudir d’un bon gelat hem acomiadat el curs entregant els diplomes dels tornejos esportius de les hores de pati i del menú musical.

Guanyadors del Menú Musical d’aquest curs

Tot seguit, els nois i noies de sisè ens han cantat diferents cançons al so del tamborí (construit per elles mateixos a tallers) i del flabiol i hem gaudit de moments molt emotius quan han regalat una bonica flor i una fotografia a cada mestra i un quadre amb una caricatura que passarà a formar part del vestíbul de l’escola.

FOTOGRAFIES DE L’ÚLTIM DIA:

IMATGES DEL COMIAT DELS ALUMNES DE SISÈ:

Com ja acostuma a ser habitual, des de l’escola els hem regalat un DVD amb un vídeo-resum de la seva estada a l’escola (que també hem projectat) i una samarreta de record.

L’últim regal dels alumnes de sisè ha estat una cançó inventada per ells mateixos!

Vídeo dels alumnes de sisè tocant el tamborí i el flabiol, de tots els alumnes cantant-los les corrandes i de la cançó final inventada pels mateixos alumnes que, el curs vinent, començaran una nova etapa a l’Institut. Molta sort nois i noies!

Amb aquestes fotografies de cada curs volem desitjar-vos a tots, alumnes i famílies, un molt bon estiu i…fins el curs vinent!