REUNIÓ D’INICI DE CURS 2016-2017

Iniciem un nou curs escolar amb molta il·lusió, projectes i objectius per endavant.

Us recordem que aquest proper dijous dia 8 de setembre hi ha convocada la reunió d’inici de curs dirigida a totes les famílies de l’escola. Per aquest motiu, us esperem a dos quarts de 4 de la tarda a l’aula Polivalent del centre.

Com cada any, després d’aquesta reunió general, hi haurà les reunions per cicles on cada família es podrà reunir amb la seva tutora i on s’explicaran aquells temes més relacionats amb el cicle en concret.

Com a novetat, després de les reunions, a partir de les 5 de la tarda i fins les 7 del vespre hi haurà una jornada de portes obertes al menjador de l’escola que comptarà amb la presència de representants de l’Ajuntament i del Consell Comarcal en motiu de la inauguració de la nova cuina.

Us esperem a tots i a totes i us convidem a participar tant de les reunions com de la jornada de després.