MA, ME, MI…MOZART! A L’AUDITORI DE BARCELONA

Avui 15 de novembre els alumnes de cicle inicial hem viatjat fins a Barcelona per veure un concert a l’Auditori i visitar el museu de la música.

L’obra titulada “MA, ME, MI…MOZART!ha acostat les obres d’aquest important compositor i geni de la història de la música als més petits a través d’una posada en escena molt colorista, divertida i molt propera que ha fet que tots els nens i nenes quedessin embadalits amb la música, la llum i la veu dels artistes.

Hem pogut veure de ben a prop i sentir el so del fiscorn, el clarinet baix, l’acordió, el violí…i fins i tot una serra metàl·lica!

Hem esmorzat i dinat al Parc de la Ciutadella i també hem dedicat un temps a observar i dibuixar el Teatre Nacional de Catalunya i la torre Agbar que teníem ben a prop de l’Auditori.

Més endavant també visitaran l’Auditori els alumnes de CM i CS i, els més petits, el Liceu, amb la intenció d’acostar les grans produccions artístiques i musicals a tots els nens i nenes de l’escola en els llocs més emblemàtics de la ciutat de Barcelona.