ROBÒTICA EDUCATIVA I IGUALTAT D’OPORTUNITATS

La robòtica permet treballar tot un seguit d’habilitats i capacitats dels alumnes que tenen a veure amb el Projecte de Centre i en les programacions d’aula.

Amb l’objectiu d’acostar aquests coneixements i habilitats a tots els alumnes de primària de l’escola l’AMPA va redactar un projecte que va aconseguir la subvenció de la Diputació de Barcelona la qual cosa va permetre portar a terme un seguit de sessions de robòtica per a TOTS els alumnes de 1r a 6è dins l’horari escolar.

Les sessions fetes amb l’empresa Aprentik s’han valorat de manera molt positiva tant per part de l’escola com també per part dels mateixos alumnes.

Gràcies a la programació informàtica han pogut desenvolupar petits projectes cadascun d’ells adaptats a les edats i habilitats dels infants.

Les sessions a l’escola ja s’han acabat i els alumnes han adquirit tot un seguit d’habilitats relacionades amb la programació informàtica que de ben segur els seran molt útils en el futur.

Gràcies AMPA per donar a tots els alumnes aquesta gran oportuntiat que ha tingut molt bona rebuda sobretot entre els alumnes, a l’empresa Aprentik pel treball realitzat i la Diputació de Barcelona per creure en aquest Projecte.

ENLLAÇ A L’ÀLBUM amb un recull de fotografies i vídeos sobre les sessions de robòtica a l’escola.