FI DE CURS 2018-2019

Avui hem acomiadat un nou curs escolar amb una festa d’allò més divertida.

Els més petits de l’escola han començat el matí amb jocs d’aigua i fang al pati i, els més grans, han anat a la piscina municipal on s’han ben remullat i han compartit jocs i converses.

Després d’un bon gelat, hem anat a la Sala Polivalent per acomiadar els alumnes de sisè. Primer s’han repartit els premis del menú musical: la clau de bronze ha sigut per la Martina Baiget, la clau de plata per en Pau Magem i la clau de sol per en Gerard Pinyol. S’han repartit les samarretes dels alumnes de sisè i han volgut compartir amb tota l’escola un videoclip amb coreografia i lletra pròpia.

Tot seguit hem visualitzat el vídeo amb fotografies del seu pas per l’escola i hem sorprès l’Amàlia regalant-li unes flors de cartolina amb bonics dibuixos i missatges perquè sempre es recordi dels alumnes.

Una festa molt divertida on tothom s’ho ha passat d’allò més bé!

GALERIA AMB TOTES LES IMATGES DE L’ÚLTIM DIA DE CURS

Molta sort Amàlia i, pels alumnes de sisè, que la nova etapa sigui molt bonica per tots i totes!

BONA FESTA MAJOR I BON ESTIU!