REPRESENTACIÓ DE FAMÍLIES I ALUMNES A LA CLOENDA DEL FIC-CAT

Ahir diumenge dia 5 de juny un grup de famílies i mestres de l’escola vam viatjar fins a Roda de Berà per participar de l’acte de cloenda del Festival Internacional de Cinema en Català (Fic-cat) on l’obra “Orquinos, la petita orca” va resulta una de les 18 produccions seleccionades per participar en aquest festival d’entre les 91 sol·licituds rebudes en la categoria de centres educatius.

En aquesta ocasió vam poder gaudir de l’espectacle d’improvisació i humor de la companyia Improbarcelona i saludar gran part dels actors i actrius tant els que formaven part del jurat com els protagonistes d’algunes de les obres premiades.

Per tots nosaltres va ser una gran i única experiència. Des de l’escola volem donar les gràcies a totes les famílies pel seu suport tant durant la producció de l’obra com en el moment de la seva projecció al festival (el dijous passat) i el moment d’entrega de premis d’aquest diumenge.

Esperem que el missatge transmès a través de l’obra “Orquinos, la petita orca” hagi arrelat fons entre els assistents al festival i, sobretot, que es difongui per les xarxes ja que així és una manera molt emotiva d’arribar a conscienciar a tothom sobre els problemes que pateixen els cetacis en captivitat. Només amb això i el reconeixement que ens han donat des del festival ja ens sentim guanyadors!