ERASMUS+ PRIMER DIA

Els nou mestres que aquests dies visitaran l’Escola Lluçanès i el nostre territori ja han arribat a l’Escola Lluçanès. Després d’una càlida benvinguda ens hem posat a treballar de ple en el Projecte que, durant tres anys, compartirem amb sis escoles més de la comunitat europea.

Un grup d’alumnes els ha ensenyat els diferents espais de l’escola i, després de treballar ens hem dirigit a l’Ajuntament on l’alcalde i la regidora d’educació ens han donat la benvinguda i un dels tècnics ens ha explicat el sistema Porta a Porta que fa pocs temps s’ha implantat a la nostra població.

De moment està sent una jornada molt enriquidora per tota la comunitat educativa.

Tot seguit podeu veure una petita mostra del que ha donat de si aquesta jornada d’avui. Clicant sobre una de les següents fotografies accedireu a l’àlbum amb les diferents imatges.

Mestres de l’escola, alumnes i professorat dels diferents països juntament amb l’alcalde i la regidora davant l’Ajuntament

A la tarda, els jugadors de petanca i els de bitlles catalanes ens han explicat com es juga aquests jocs tradicionals a les pistes de petancada del poble i, la majoria, s’han atrevit fins i tot a provar de jugar als diferents jocs. Des de l’escola volem donar les gràcies a les famílies i la gent del poble que ens heu volgut acompanyar i explicar les nostres tradicions. Junts hem passat una bona estona! Demà…continuarem treballant amb el projecte i fer noves activitats!