PRENEM CONSCIÈNCIA SOBRE EL RECICLATGE A TRAVÉS DE LA “GIMCANA DELS RESIDUS”

Ahir, dia 11 de març de 2016, els alumnes de Cicle Superior assessorats per la Comissió de Medi Ambient van organitzar una gimcana dels residus per tots els nens de l’escola, des dels més petits fins als més grans, amb l’objectiu de conscienciar sobre la importància de reciclar i classificar bé els residus i l’impacte que aquestes actuacions poden generar en el medi.

Les proves eren divertides i molt variades i els alumnes, per grups heterogenis de P3 fins a 4t, anaven passant per diferents espais interiors i exteriors de l’escola i anaven aprenent de les explicacions i de l’experiència dels més grans que ensenyaven als més petits tot allò que sabien sobre el reciclatge mentre, al mateix temps, es divertien jugant.

Si voleu saber com va anar la gimcana i les proves que van fer, els mateixos alumnes us ho expliquen en un vídeo de poc més de 5 minuts. A gaudir-ne i a seguir reciclant!