ERASMUS+ TERCER DIA

Avui ens hem despertat amb boira i fred però hem marxat ben d’hora per visitar una títpica granja catalana abans d’anar a l’escola a treballar.

Al Soler de N’Hug ens esperava una càlida rebuda i ens han ensenyat totes les instal·lacions, el bestiar i com és la seva vida i el seu negoci familiar. Després hem agafat forces esmorzant tots junts a casa seva. Gràcies a tota la família del Soler per la bona acollida!

Clicant sobre les imatges accedireu a l’àlbum amb totes les fotografies del tercer dia.

A la tarda els carreters esperaven els mestres a l’entrada de l’escola per anar cap al passeig. Allà hem celebrat la cloenda de la seva estada a l’escola explicant i ballant la dansa del Contrapàs amb el so dels músics de la banda, fent una ballada de gegants i cantant la cançó del Fum Fum Fum juntament amb totes les famílies que ens van voler acompanyar.

Des de l’escola volem agrair la col·laboració de totes les entitats, associacions i persones que, de manera desinteressada, han col·laborat en la realització de les diferents activitats que han fet que el primer contacte amb els mestres que participaran en el projecte hagi estat tot un èxit!