ERASMUS+ SEGON DIA

Avui hem arribat a l’escola i el grup de treball del projecte Erasmus+ ja estaven treballant amb els continguts del projecte. Avui hem parlat sobre les activitats conjuntes de la setmana europea sobre la prevenció dels residus 2016 i sobre la manera de difondre les diferents actuacions i notícies del projecte.

Professorat de l’escola i professors europeus amb el cartell de la jornada europea

Després d’una intensa jornada de treball hem fet una ruta guiada principals edificis modernistes, les cases més antigues del poble i el safareig de Prats de Lluçanès de la mà de COOLTUR i amb el guia en anglès Jordi Plans a qui volem donar les gràcies per la seva col·laboració.

Clicant sobre alguna de les fotografies que acompanya aquest article podreu accedir a l’àlbum amb totes les imatges del que ha donat de si aquest segon dia de treball.

Representants de l’escola, professors de diferents països europeus i els delegats de CM i CS al safareig de Prats de Lluçanès.

A la tarda, després de treballar amb el projecte, vam anar a Vic a fer una ruta pel centre històric de la ciutat.