COMENÇA LA SETMANA SALUDABLE

setmana saludableEl 3r Trimestre ha començat amb la SETMANA SALUDABLE a l’escola organitzant tot un seguit d’activitats encaminades a treballar els hàbits saludables entre els alumnes i que es troben englobades dins del Programa de Salut Integral que s’està portant a terme des d’inici de curs amb els alumnes d’Educació Infantil.

Del 18 al 21 d’abril de 2017 els alumnes dels diferents cicles, des dels més petits als més grans, participaran de tot uns seguit d’activitats com un esmorzar saludable, xerrada d’esports, ioga, joc del passa paraula amb continguts relacionats amb la salut, una xerrada d’autoprotecció i d’hàbits saludables….

El primer dia, el dimarts dia 18 d’abril els alumnes de cinicial van estar treballant l’esmorzar saludable, on vam aprendre que cal tres aliments, un làctic, una fruita i cereals. Van fer un joc al pati per equips per classificar els aliments per fer un esmorzar saludable, després a la classe van haver d’encerclar i reconèixer entre diferents combinacions d’aliments quin era l’esmorzar saludable entre els quals hi havia els tres aliments necessaris. A la tarda ho van escriure amb l’ajut dels ordinadors (làctic- iogurt- formatge – llet ; cereals- pa- magdalena- cereals; fruita- pera, suc de taronja- kiwi…). Els alumnes d’Educació Infantil van elaborar i assaborir un deliciós esmorzar saludable, a Cicle Mitjà van rebre la visita d’en Màrius i en Jordi (pares d’en Joan Gorchs i en Guim) que van ensenyar-los els esports de muntanya i els alumnes de Cicle Superior van participar d’una classe de ioga.