BICICLETADA, JOCS DIGITALS I XERRADA D’AUTOPROTECCIÓ

El 2n dia de la Setmana Saludable la bicicleta ha sigut la protagonista. A Educació Infantil i Cicle Inicial els nens i nenes han pogut gaudir d’un circuit construit al pati de l’escola, tots pogut practicar i veure la importància de la seguretat a l’hora de fer esport, adonar-se de la necessitat de la resistència i de l’esforç en la pràctica esportiva i practicar un esport de manera conjunta amb els seus amics i amigues. A més a més es dóna la coincidència que avui dia 19 d’abril es celebra el DIA MUNDIAL DE LA BICICLETA. (Clicant sobre cada fotografia podreu accedir a l’àlbum complet)

Els alumnes de Cicle Mitjà han participat al joc digital de Passa Paraula on, per equips, havien de descobrir conceptes relacionats amb la Salut i els alumnes de Cicle Superior han fet un taller-xerrada sobre l’autoprotecció i com portar a terme els primers auxilis.