PASSEGEM JUNTS ABRIL 2017

Avui, dia 7 d’abril, últim dia del 2n trimestre, els nens i nenes, les mestres, la gent gran del Centre de Dia i  una trentena d’avis i àvies de l’escola,  hem fet una Caminada que ha comptat amb la col·laboració dels responsables del Centre de Dia, el Consorci i l’Ajuntament. (Clicant sobre les fotografies dels tres grups corresponents a les tres rutes programades accedireu a l’àlbum de fotos amb totes les imatges de la jornada)

Aquesta Caminada forma part d’una activitat inclosa dins del projecte “PASSEGEM JUNTS” impulsat pel Consorci i la Diputació de Barcelona, on els nens i nenes de l’escola caminen i es relacionen amb gent gran compartint una estona agradable i acabant amb un esmorzar conjunt, a càrrec de l’Ajuntament.

S’han organitzat tres rutes diferents segons l’edat dels nens i nenes però totes han acabat al mateix lloc, als jardins de Cal Bach: alumnes d’EI (ermita de Lurdes), 1r 2n i 3r (Sant Sebastià pel Grau), 4t 5è i 6è (Sant Sebastià passant per la Cadira d’en Galzeran).

Junts hem passat un matí molt agradable compartint experiències, històries i jocs gaudint d’un espai intergeneracional que ha fet que l’activitat resultés ser tot un èxit.

Des de l’escola volem agrair a tots aquells que han col·laborat a fer possible aquesta jornada i, en especial, a tots els voluntaris, gent gran i avis i àvies de l’escola que ens han pogut acompanyar.

MOLTES GRÀCIES A TOTS!