CASTANYADA 2015

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Després d’una bona caminada no hi ha res millor com una bona dosi d’humor, alegria, festa, cançons, danses i…unes castanyes boníssimes acabades de torrar.

L’AMPA de l’Escola ha organitzat una torrada de castanyes al mateix pati de l’escola i, un cop ben cuites i calentones, unes fantàstiques i ben maquillades castanyeres han acompanyat els nens i nenes de l’escola i els han repartit les castanyes que tots els nens i nenes han pogut menjar al pati de l’escola.

Coneixeu aquestes castanyeres?

Després hem ballat i cantat junts una bonica cançó que ja havíem estudiat a les hores de música a l’escola. Tot plegat ha fet que avui dia 30 d’octubre fos un dia molt especial per tots nosaltres.

Membres de l’AMPA torrant les castanyes

Moltes gràcies pares i mares de l’AMPA per fer que, un cop més, la castanyada fos d’allò més lluïda i gràcies també als pares i mares de sisè per ajudar als vostres fills/es a preparar aquestes disfresses tan ben aconseguides. També donar les gràcies a l’Anna Puig (mare de l’escola) per la gran feina amb el maquillatge.

Paperines de castanyes acabades de torrar

DES DE L’ESCOLA US DESITGEM MOLT BONA CASTANYADA A TOTS I TOTES.

Totes les fotografies de la Festa de la Castanyada (clicant sobre les imatges us les podreu descarregar i visualitzar a mida més gran):

LA RUMBA DE LES CASTANYES: