UN PROJECTE DE L’ESCOLA, GUANYADOR DEL PREMI ESCOLES VERDES 2015

CARTELLERA
Cartellera Verda a l’entrada de l’escola

L’Escola Lluçanès som Escola Verda des del curs 2009-10 i aquest fet té per a nosaltres moltes implicacions i responsabilitats. Tenim com a objectiu principal el vetllar perquè el nostre alumnat prengui consciència de la importància de tenir cura del nostre entorn tot establint una programació acurada, orientada a formar alumnes amb una bona consciència medi ambiental.

A l’escola es treballa de petits a grans, un exemple significatiu és el projecte que el curs anterior es va desenvolupar al centre: “Volem ser consumidors responsables: cap menjar a la brossa”. La iniciativa promovia el consum responsable en relació als aliments i els embolcalls i es va portar a terme en varies actuacions en diferents cicles les quals es van compartir amb tota la comunitat educativa.

Aquesta vegada la nostra tasca ha estat reconeguda per la Generalitat que ens ha atorgat un dels premis Escoles Verdes 2015, reconeixent el nostre projecte com una bona actuació vinculada al consum responsable d’un centre educatiu.

El premi consisteix en un diploma acreditatiu i una dotació econòmica de 1000 euros que destinarem a projectes relacionats amb la ciència i el medi ambient.

Tota la comunitat educativa n’estem molt satisfets ja que el premi reconeix una tasca feta entre tots i ens permetrà seguir invertint en les actuacions programades com a Escola Verda.

Enllaç a la notícia publicada a la web de l’Ajuntament de Prats de Lluçanès