PASSEGEM JUNTS: UNA CAMINADA A LES FONTS DEL LLUÇANÈS ACOMPANYATS DELS AVIS/ES DE L’ESCOLA I ELS USUARIS DE L’ESPAI SOCIAL

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Avui dia 30 d’octubre tots els alumnes de l’escola, amb les mestres, les persones usuàries de l’Espai social per a la gent gran i gairebé uns quaranta avis i àvies de l’escola hem participat d’una caminada conjunta per visitar i conèixer la història de tres fonts del nostre entorn proper: Font Guillera, la Font del Marçal i la Font de les Coves.

Avis i àvies preparats per iniciar la caminada al pati de l’escola

Aquesta activitat ha estat possible gràcies a la col·laboració del Consorci del Lluçanès, els membres de la plataforma Lluçanès Viu i l’Ajuntament de Prats de Lluçanès així com també dels responsables de l’espai social que han ajudat a que la caminada fos tot un èxit de participació.

Primer grup: la Font del Marçal, Font Guillera i la Font de les Coves

El temps ens ha volgut acompanyar durant tot el dia en un matí radiant on junts hem compartit no només un espai sinó tot un seguit de vivències, valors, jocs i experiències que, de ben segur, també ens ajuden a créixer i aprendre.

Segon grup: Font Guillera i la Font de les Coves

La sortida ha comptat amb tres rutes diferents segons diferents nivells de dificultat de manera que la gent gran ha pogut escollir la més adient. Tots junts hem gaudit d’un esmorzar de coca, xocolata i begudes a la Font de les Coves i, seguidament, hem retornat conjuntament cap a a l’escola.

Tercer grup: Font de les Coves

Aquesta ruta forma part d’un seguit d’activitats relacionades amb la protecció i el manteniment del nostre patrimoni i, en especial, de les fonts del poble que portarà als alumnes a realitzar tot un treball d’investigació, anàlisi, reflexió i conservació d’una de les fonts pròximes al nostre entorn.

Totes les fotografies de la caminada (clicant sobre la galeria podreu accedir a les imatges, guardar-les o descarregar-les):

Des de l’escola volem donar les gràcies a tothom qui ha col·laborat a fer possible aquesta sortida i, de manera molt especial, a tota la gent gran que ens ha volgut acompanyar. FINS BEN AVIAT!

1. Gabi

Les portes de l’escola sempre han estat obertes a les famílies i per suposat també als avis. De fet són moltes i moltes els que cada dia venen a portar i recollir els nens a la sortida de cole.
    Però divendres va ser un dia especial, diferent. Divendres els pares i mares acompanyàvem dues generacions a l’escola (els nostres fills i els seus avis). Va ser molt especial veure els somriures dels uns i dels altres; i us he de confessar que em vaig emocionar. Em vaig emocionar quan nens i nenes, avies i avis van entrar a l’escola mentre els pares i les mares marxàvem.
    Un dia ben especial en que l’escola i els infants van gaudir de la companyia, el guiatge i l’experiència dels més grans. Això és educar junts. Gràcies avis!!