TREBALLEM L’ORGANITZACIÓ DE LA INFORMACIÓ A TRAVÉS D’EINES DIGITALS

Amb els alumnes de sisè hem après a crear INFOGRAMES interactius per poder organitzar i estructurar tota la informació sobre el tema dels roures que, prèviament, ja havíem recollit i buscat en diferents webs i/o que ja sabíem per experiència pròpia o per coses que ens havien explicat.

Hem escollit el roure ja que, aquest curs, la nostra classe porta el nom d’aquest arbre.

A través d’una infografia digital hem pogut explicar les característiques de l’arbre, algunes curiositats, la seva localització, el fruit, la flor, l’ús que se’n fa de la seva fusta…
D’aquesta manera hem pogut resumir la informació, estructurar-la i organitzar-la fent ús d’un recurs que ens ha resultat molt motivador.

Mireu que bonic que ens ha quedat! (clicant sobre les fletxes de la part superior dreta de la imatge podreu veure l’activitat a pantalla completa):