CELEBREM LA CASTANYADA 2017

Avui hem tornat a celebrar la Festa de la Castanyada a l’escola i ho hem fet d’una manera una mica especial.

Durant el matí els nens i nenes dels diferents cursos han estat preparant una representació, desfilada o actuació per tal de poder mostrar als seus companys/es i, al mateix temps, han creat un element decoratiu amb productes de tardor que han lluït durant el seu moment de joia.

A la tarda, a tots els cursos el ritme ha estat frenètic: maquillatge, vestuari, decoracions, últims assajos, preparació de la música…tot havia d’estar a punt per la celebració de la Castanyada. Hi ha hagut desfilades, passos de rap, narració oral de rodolins, balls amb coreografia inclosa…tots ells molt creatius. D’aquesta manera tots han pogut demostrar les seves habilitats i, al mateix temps, divertir a tots aquells que ho estàvem mirant.

Les castanyeres de sisè han sigut les responsables de presentar les diferents actuacions i animar a tots els assistents fent les delícies dels més petits i “actuant” d’allò més bé.

Mentrestants, els pares i mares de l’AMPA de l’escola, estaven torrant unes boníssimes castanyes que les castanyeres han repartit ben calentones a tots els nens i nenes de l’escola.

Des de l’escola volem agrair un cop més la implicació de totes les famílies, especialment les de sisè, que han fet que les castanyeres brillessin i fossin les principals protagonistes. També a tots els pares i mares de l’AMPA per ajudar-nos a coure les castanyes i a tots els nens i nenes de l’escola per fet que tots guadíssim de la celebració de la Castanyada. A tots…moltes gràcies i…MOLT BONA CASTANYADA!

Per veure tota la galeria de fotografies (n’anirem afegint més) podeu clicar sobre qualsevol de les fotografies que acompanyen aquest article (fotos de Núria Vila i de l’Escola). Properament penjarem algun vídeo de les actuacions.