EL JOC DE JULIVERT AMB DIAMANTS (GUST PER LA LECTURA 2022)

Els alumnes de 6è participem al Concurs “EL GUST PER LA LECTURA” amb el llibre Julivert amb Diamants. Els alumnes han creat un joc de pistes per alumnes de cicle inicial.

Ells i elles són els dinamitzadors i creadors del joc. S’han encarregat de crear les pistes, dramatitzar el joc i organitzar la sessió.

El joc comença amb una petita explicació:

Hola nens i nenes, us venim a donar una notícia molt important. Han robat uns diamants del collaret d’una gata. Volíem que un famós detectiu resoles aquest cas però malauradament s’ha trencat la cama en un accident de cotxe. Ara els seus fills en Juli i la Berta hauran de fer de detectius. Però sols no poden, els voleu ajudar? aquí teniu la Berta, en Juli i el senyor Talpó.

– Hola som el Talpó, el Juli i la Berta

– Hola soc l’Eric i soc el Talpó

– Hola soc el Nil i soc el Juli

– Hola soc l’Adara i soc la Berta

Ens agradaria que ens ajudessiu a trobar els diamants, i per això haureu de trobar unes pistes que estan amagades a l’escola.

Ens voleu ajudar?

Som-hi! ”