Visitem la biblioteca 6èA i 2nB

Avui els alumnes de 6èA i 2nB hem compartir una petita sortida a la biblioteca de Sant Adrià. Hem fet la visita conjunta, on ens han explicat el funcionament de la biblioteca.

Un cop acabada la visita hem anat a esmorzar junts al costat del pabelló Ricard i després hem pogut compartir una mica de joc al parc.

Ha estat molt bonic compartir aquesta petita experiència tant als grans com als petits se’ls hi veia molt contents.

Llàstima que per motius de temps no hem pogut quedar-nos a llegir allí una mica junts, bé ja contínuarem fent-lo a l’escola, ja que gaudim molt.