TALLER D’ENERGIES RENOVABLES A L’ESCOLA 6è

El 6 de març passat l’alumnat de sisè va poder participar en un taller demostració d’energies renovables.

Van poder observar diferents miniatures de generadors d’energia que s’alimenten amb energies renovables. En van analitzar el funcionament i van reflexionar sobre les seves utilitats, avantatges i desavantatges.

Hi havia un escalfador d’aigua que utilitzava l’energia solar tèrmica, un hèlix que es movia gràcies a l’energia fotovoltaica, una turbina que transformava l’energia hidràulica en energia elèctrica i un molí que transformava energia eòlica en energia elèctrica.