NAS13. SANT JORDI A SEGON

Aquest any sí… Quina Diada de Sant Jordi més bonica que vam passar! Tallers, Jocs Florals i Danses van omplir d’alegria el passat 23 d’abril, en un dia assolellat i un ambient festiu. Tot i que estàvem una mica nerviosos i nervioses, ens va fer molta il·lusió preparar el nostre paper a l’obra de teatre de Sant Jordi i representar en equip aquesta llegenda tradicional. També vam provar d’inventar frases i versos, jugant amb les paraules de forma poètica, per donar veu a unes fotografies nostres ben boniques. D’altra banda, la dansa ens va sortir molt bé i vam poder ballar tots plegats al ritme de la música tradicional catalana. I quina il·lusió rebre un llibre i un diploma de regal per la nostra participació al concurs dels Jocs Florals de l’Escola, amb els poemes que hem redactat de forma col·lectiva sobre la temàtica dels Avis i les Àvies.  En definitiva, un dia magnífic d’aquells que ens fan tan feliços. Ja que les famílies no vau poder accedir a l’Escola, us deixem aquestes imatges i enregistraments perquè compartiu en família. Gaudiu-los!

ENTREGA PREMIS DELS JOCS FLORALS

FOTOS CLICANT AQUÍ