RUBÉN GUEDES, DE 5è A, FINALISTA CONCURS DE DIBUIX

L’escola està d’enhorabona.

El curs 2017-18 l’alumnat de 4t va participar al Programa Educatiu “Descobreix el riu”, que ens ajuda a reforçar la importància que hem de donar a l’aigua i als nostres entorns fluvials i que va ser organitzat pel Consorci Besòs Tordera.

L’alumnat podia participar en un concurs tot dibuixant un TIL (gripau que càrrega els ous). En Rubén Guedes, alumne actualment de 5è A, va ser un dels alumnes participants.

El passat 20 de setembre a les 19 hores van ser convocats, l’escola i l’alumne, a la Sala d’actes del Consorci Besòs Tordera. Una vegada allí, els nervis afloraven entre tots els presents, possibles candidats a guanyar el concurs. Hi havia diferents categories:

• categoria de fotografia per l’ESO
  • categoria de dibuix pel Cicle Inicial
  • categoria de dibuix pel Cicle Mitjà (categoria on participava el Rubén)
  • categoria e dibuix pel Cicle Superior

En arribar el moment dels premis de la categoria de Cicle Mitjà ens vam veure afortunats amb premi de finalista, no va poder ser el primer premi, amb un regal per l’escola i pel Rubén: una caixa niu, que dins de poc podreu veure al pati, i un xec regal per material escolar

Us deixen unes fotos d’aquella tarda

MOLTES FELICITATS RUBÉN