NAS17 ACTIVITAT D’ESCOLA VERDA

Aquest divendres AMB ens ha realitzat una activitat a l’escola anomenada Anem a comprar: de cabàs a cabàs bona compra faràs. Mitjançant una mena de joc de l’oca gegant la monitora ens ha formulat moltes preguntes i ens ha fet reflexionar de les conductes més adients per a tenir cura del medi ambient.

Ens hem organitzat en petits grups cooperatius i hem pogut aprendre com és millor opció la compra a granel que la compra de quantitats que ja venen embolicades, perquè genera més residus i no comprem mai la quantitat necessària (podem malbaratar més). També hem après que hem d’optar per comprar productes de la nostra zona (comerç de proximitat), enlloc d’afavorir que, per exemple, ens arribi la fruita d’altres països llunyans. Ara sabem que l’ús del transport públic redueix la contaminació ambiental i per suposat que també hem reflexionat sobre com no malbaratar l’aigua.

En alguns grups ha costat una mica posar-nos d’acord a l’hora de llençar  el dau però en general la majoria de nosaltres ens hem quedat amb idees molt bones per fer un món més sostenible.