NAS15 TREBALL COOPERATIU DE 1r

Per fi ens hem pogut endinsar amb més constància i dedicació en aquesta metodologia que treballem progressivament a l’Escola des de l’Ed.Infantil fins a sisè. Realitzem activitats diferents, agrupats per equips base heterogenis ben definits prèviament. Ens ajudem entre nosaltres, aprenem a valorar les aportacions de tothom i aconseguim els objectius d’aprenentatge d’una manera més col.laborativa i respectuosa amb la diversitat de l’alumnat.

Aquí us deixem en imatges alguns exemples: jocs a anglès, murals dels transports a Medi, gimcana,…

RECORDEU QUE ANEM PENJANT FOTOS NOVES A L’ARTICLE DEL NOSTRE HORT I EL DE LA MALETA VIATGERA.