NAS 13 CARNAVAL, CARNAVAL!!

Ahir dia 12 hem celebrat un any més el Carnaval a la nostra Escola. Aquesta vegada, malauradament, sense l’acompanyament de les famílies en el pati. Tot i així, els infants estaven magnífics amb les seves disfresses i han gaudit molt durant tot el dia. De fet tota la setmana ha estat especial, amb el compliment de les Ordres d’aquest any i la il.lusió que es genera aquests dies.

Al matí hem fet una activitat plàstica lligada al Carnaval i a la tarda hem anat a veure a la Mortadel.la i al Mortadel.lo per fer-nos una foto de grup, alhora que hem pogut ballar a la classe i seguir de gresca. Després hem baixat al pati per realitzar una petita rua entre els alumnes i les alumnes de Cicle Inicial i, per acabar , a moure el cos amb molta marxa amb el nostre fantàstic amenitzador: en Guille.

Gaudiu d’aquestes imatges que realment són un record xulíssim! Per Carnaval tot s’hi val!! Un petó virtual ben fort.

FOTOS ORDRES CARNAVAL FOTOS CARNAVAL

MÀSCARES