MERCAT DE COOPERATIVES 2018

Avui, les cooperatives de sisè de l’escola Pompeu Fabra han participat al mercat de cooperatives escolars de la plaça de la Vila.

Ha estat un matí molt intens on els nois i noies de sisè han vist el fruit de l’esforç que han estat fent durant tot aquest curs. Al llarg del projecte han hagut de mantenir la motivació i treballar per a aquest dia que ha estat una recompensa a tota la feina feta:  discussions, preses de decisions en comú sobre els aspectes organitzatius de la cooperativa, tria de l’ONG, tria de productes,  embalatges… finalment tot ha cobrat sentit.