JA TENIM MASCOTA PER LA BIBLIOTECA! EN KUO!!!

El passat 23 d’abril, aprofitant la Festa de Sant Jordi a l’escola, vam presentar la nova mascota de la Biblioteca del Pompeu. Després d’haver organitzat un concurs per a dissenyar la futura mascota, finalment vam poder reconèixer públicament el mèrit de ser la guanyadora del concurs a l’alumna de 6èC Sophie Testa. Quina cara de sorpresa que se li va posar!!! Realment el seu dibuix ha agradat molt per divertit, original i acolorit.

Però encara no teníem nom i després d’haver votat entre les diferents propostes realitzades pels mateixos alumnes, ens hem quedat amb el nom proposat per un alumne de P4. En aquestes imatges us presentem en Kuo!!!