JA HA ARRIBAT EL CARNAVAL AL POMPEU.

Aquesta tarda han arribat la Mortadel·la i el Mortadelo a l’escola, acompanyats amb la Batucada que han preparat l’alumnat de 6è amb molta il·lusió durant dies, ens han fet el pregó i ens han donat les consignes que hem de complir durant la setmana vinent si no volem que ens posin un gomet a la cara.

Dilluns dia 5: Venir a l’escola vestits/des de forma elegant.

Dimarts dia 6: Hem de venir amb el pijama.

Dimecres dia 7: hem d’anar vestits d’un sol color.

Dijous dia 8: Hem de portar un accessori cridaner i a més a més hem de portar per esmorzar  l’entrepà de truita , de llardons o botifarra d’ous.

Divendres  dia 9: ( a la tarda ) hem de venir amb la disfressa d’un personatge de dibuix animat.

Ens espera una setmana molt divertida!!!!