GRÀCIES PER FER POSSIBLE LA FESTA DE LA TARDOR!!

El passat dimarts 31 d’octubre vam celebrar com cada any la Festa de la Tardor, on gaudim tots plegats dels pastissos, menjars i castanyes que famílies i mestres preparem en unes paradetes ben vistoses.

Sempre ens agrada agrair a les famílies la vostra participació, ja sigués en les paradetes, fent un pastís o tallant castanyes. Els nens i nenes tenien molta il.lusió de celebrar aquesta diada acompanyats en la majoria de casos de les seves famílies.

Així que moltes gràcies per fer Escola i per aportar el que cada un pot a aquest gran equip que formem tots junts en el Pompeu: famílies, alumnes i mestres.